Scrapbooking

Hej på er!

Funderar på det här med hur jag egentligen kom in på Scrapbooking spåret. Jo för att min man hela tiden sa att jag inte hade någon hobby. - Du är 30 år och har ingen hobby. Sen fortsatte han år till år för att verkligen tala om det för mig. Hum...

Vad hände då? Jo jag bestämde mig för att eftersom jag jobbar som grafiker så ville jag även testa på det där med scrapbooking. I säkert 1 års tid så började jag samla på mig mer och mer saker för att kunna börja med min nya hobby. När jag sen skulle sätta fart så visste jag ju ingenting om kortvikningar mm så hur gör man då?

Jo, jag som bor i Kristianstad satte mig och började googla. "scrapbooking" + "kristianstad" för att hitta ett ställe som jag kunde få inspiration från. Jag hittade då ett ställe som heter "SkapatAv". :)

Där träffas vi varannan onsdag för att scrappa. Jag var hur nervös som helst första gången jag skulle dit och träffa dom alla men oj vad kul det var...och fortfarande är. :) 

Nu har jag varit med i 1 år och känner mig som en i gänget. 

Tack "SkapatAv" för er inspiration, er glädje och skratt!

Kram 
Ullis

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!