En underbar tjejträff

Herregud vilken rolig tjejträff vi hade igår! 

Vi är 8 st tjejer som i 8 år träffats 2 ggr/år för att umgås. Vi sparar 100 kr/mån för att hitta på något med. Vi är alltid 1 värdpar/år.
På våren träffas vi och käkar god mat, dricker gott vin och har lekar. På hösten så gör vi aktiviteterna som vi sparat ihop till. Det är endast de som håller i det som vet vad som ska hända under dagen. Alltid lika spännande! :)

Igår samlades vi i Åhus. Hum...funderingarna har varit på snurr flera dagar innan för att luska ut vad som ska hittas på. 
Vi åkte till Glashyttan i Åhus här fick vi i uppgift att blåsa oss varsin karaff. Man fick välja mellan blå och röd färg, jag valde blå...såklart. :)


På torsdag ska vi hämta dessa och få signera dom. Kul!

Dagen gick vidare med lunch och fika på stranden. Hem till en av tjejerna där vi blev spådda av ett medium. Spoooky!!
Hon var sjukt duktig måste jag säga. Hon sa massor med saker om mig som hon avsolut inte kunde veta. Som sagt: SPOOKY!!
Middagen intogs på Steakhouse och jag tog mig en whiskeybiff. Den var supergod!
Efteråt deog nästan hela gänget vidare till en bar som heter Bånken. Vi hade jättekul! Drack drinkar, pratade och dansade.

Tack tjejer för en super rolig kväll!!
Kram



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!