En fundering och tävling

Det är kanske inte det bästa att sitta och fundera hur det kommer att bli eller vad som händer...förens man är där och får ta och ta tag i allt som behöver tas tag i. Puh! Jag får väl bara vänta och se...det kommer säkert att märkas snart hur det blir. Kommer det bli mer arbetsbörda lagd på mig IGEN eller kommer jag kunna njuta av det som vi har idag.
Jag känner mig ledsen och besviken över hur det har blivit MEN jag kan inte alls förstå hur dom som bestämmer tänker. Men vad vet jag...jag är ju bara en vanlig arbetare i det här läget.
Nog om det...tiden får utvisa vad som händer!

Är det någon som är sugen på att tävla? Var med och tävla med er finaste vän, ditt djur, och vad ni hittar på på hösten. Alltså...tävla med din finaste höstbild!


Klicka på bilden för att komma till Sveland Djurförsäkringar och tävla!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!