Vardag igen

Då var det vardag igen. Ingen ledighet utan jobb, skola, förskola, aktiviteter, laga mat och sova. Vilket kul liv vi har va?!
Men jag måste säga att vardagen också innehåller massor med guldkorn. Till exempel: 
Ett stort leende när sonen kommer hem från badmintonen, som han precis återupptagit igen. Han pratar ivrigt om en tävling han vill vara med på och hans ögon bara lyser av lycka. Härligt att se!

Eller varför inte dotterns och sonens glada rop när dom ser snön falla till marken. Dottern som ska hålla båda tummarna hela natten för att snön ska vara kvar när hon vaknar i morgon bitti. Sötnos!

Det kan också vara när man släpar sig till gymmet, fast man önskade att man bara fick åka hem och lägga sig. 
När man kommer till gymmet och träffar den underbaraste vän man kan tänka sig för att ta ett cirkelgym-pass tillsammans. Tiden går så fort när man har henne med för vi har så kul under tiden. 

Nu ligger jag redan i sängen, utmattad efter kvällens pass och hoppas verkligen att träningsvärken från helvetet inte kommer hoppa på mig. Men tyvärr tror jag nog den kommer göra det. 

Sov gott - för det ska jag göra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!