Sportledig

Nu är sportlovet igång! Vi är hemma och gör vad vi vill. Vardagslyx!!

I måndags var vi hos vänner och fikade, barnen och jag. Mannen jobbade. På kvällen stack jag och en väninna och tränade. Skönt!

I går lekte dottern Harry Potter hela förmiddagen. Vi bakade sen chokladbollar. Lunchen bestod av en ny rätt: Torsk i tomatsås med pasta. Riktigt mumsigt måste jag säga. Fick även bra poäng av barnen. Alltid kul! 

I dag har vi haft ombytta roller. Jag har jobbat och mannen har varit hemma.
Det var ingen hit med att komma tillbaka då dagen har varit strulig och dessutom har det varit många möten också. 
Kvällen avslutades med en film-kväll där vi såg Katniss i andra delen av Hungerspelen. Super spännande film!

Nu ska jag försöka fånga in John Blund så han kan kasta sin påse med sömn-pulver i mina ögon. Problemet är att jag inte är trött...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!