Besök av kusinvitamin

Ja, nu har en hel vecka skridit förbi igen och jag har inte haft tid att uppdatera om vad som hänt under den gångna veckan.
Dåligt av mig!

I torsdags så satte och dottern oss och pysslade lite. Hon gjorde en klassisk "loppa" med många kluriga och roliga utmaningar för oss i familjen att göra. Medan jag gjorde en "klubba fjäril", vilket resulterade i att dottern också ville göra en.


Fredagen bjöd först på jobb och sen fredagsmys med barnen. Vi stack iväg till godishuset för att inhandla helgens godispåsar. Mumsig!

Lördagen kom äntligen då barnens kusin skulle komma från Varberg. Hon är sååå efterlängtad av både den stora och lilla här hemma. Kusinen är 2,5 år och är en riktig fartvind med en egen vilja - precis så som det ska vara.
Eftersom min dotter är 5,5 år så har hon också en egen vilja vilket kan bli lite jobbigt ibland när man inser att man inte alltid kan få som man vill. :P

Jag bjöd på hemma gjorda semlor eftersom det är semeldagen på tisdag. Lyxigt värre!










Lördagens mys resulterade i en koja på kvällen och dom var uppe sent. Roligt att se att ju äldre dom blir desto roligare har dom tillsammans

Idag så har dottern en kompis här och jag sitter här vi datorn en stund innan jag ska fixa middag, igen. Då mannen varit iväg sen i torsdags så ska det bli skönt att få hem honom igen så att jag kan få en skvätt med egentid...kanske i ett bad eller något annat skönt.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!