Säg det med en Post-it® lapp

Att göra något roligt för sina arbetskollegor är ju en sak som man inte tänker på riktigt när dagarna bara flyger iväg.

Jag har fått tillfälle att som Buzzador buzza om Post-it Super sticky notes. 

Idag har jag gått runt på kontoret och gett ut mina små prov och även satt på en mening på lapparna.

Jag rekommenderar dessa klistriga block och hoppas att mina kollegor gör detsamma.


SNABBFAKTA OM - Post-it Super sticky notes
- Superallsidig. Fäster på de flesta ytor - även vertikala som; datorskärmar, witheboards och väggar, tack vare ett starkare häftämne fär tuffare ytor.

- Superpålitlig. Du kan vara säker på att dina viktiga meddelanden fäster.
* Hjälper dig idéutveckla, komma ihåg, organisera bättre och kommunicera mer kärnfullt.
* Säljs hos kontorsleverantörer som; Office Depot, Lyreco, Staples
* Finns skom kom-ihåg-lappar och mötesblock i stora och små format.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!