Att äntligen ha semester

ÄNTLIGEN!
Jag vet inte egentligen om jag har känt efter ordentligt ännu eller om jag fortfarande tror att det är vanlig jobbvecka nästa vecka...men det lär jag märka på söndag när jag INTE ska ställa klockan.

Som jag har längtat efter att även jag få vara hemma med mina barn och min man som varit hemma 3 veckor utan mig så här långt. Det har varit en ren plåga att gå upp på morgonen och se dessa underbara varelser ligga och sova som små söta griskultingar.

Idag när jag kom hem så fick jag direkt semester mooden i mig. Jag svirade om och hoppade ner i poolen där det var hela 27 grader varmt, efter det slängde jag på mig sköna shorts och bikini och plockande hallon och svarta vinbär.

Nu sitter jag här och bloggar lite. Dottern leker, mannen och sonen är på bio och jag ska bara ta det lite lugnt sen när hon lagt sig om en liten stund.
Ett glas vin, en film eller varför inte bara sitt och lyssna på ljudboken som jag har i öronen så snart jag kan.

Jag vill bara avsluta med att ännu en gång säga HEJ till min 5 veckor långa semester. GUD vad skönt!!


Så här känner jag mig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!