ThermaCare

Jag är en Buzzador och jag buzzar nu för ThermaCare!

ThermaCare - värmer bort smärtan
Minskar muskelspänningar och lindrar muskelsmärtan - utan medicin!

ThermaCare avger smärtlindrande värme för att verka avslappnande på spända muskler och äka blodcirkulationen. ThermaCare ger upp till 16 timmars djupgående värme medan värmeomslaget sitter på och ger sedan ytterligare efterföljande smärtlindring. Du uppnår en effektiv och naturlig smärtlindring, som varar hela dagen - helt utan att använda mediciner.

Jag har själv testat ThermaCare. Jag har haft spänningshuvudvärk i över 1 vecka som säkert har med min stress att göra. Mycket att göra = uppdragna axlar, spända muskler, spända käkar, man sitter fel och springer runt och försöker fixa allt samtidig. Hum...det säger ju sig själv att det inte är bra.

Nu tänkte jag att jag måste testa med värmeomslaget igår för jag har testat alla receptfria mediciner som finns annars mot min huvudvärk. Jag satte på mig omslaget när jag kom hem från jobbet och hade det på mig till jag gick och la mig, det var ca 6 timmar. Min huvudvärk försvann efter ca 3 timmar efter att jag fått på mig omslaget!! Herregud så skönt!!

ThermaCare finns att köpa på de flesta apotek och kostar ca 119 kr. Det finns 2 olika sorter:
- Omslag för nacke, axlar och handleder
- Omslag för ryggen och ländryggen

Den jag har och testar är för nacke, axlar och handleder.

Är du intresserad av att testa så har jag några gratis prover som jag kan skicka ut. Hör av er till mig!

Ha det så bra och spänn av alla där ute! :)

ThermaCare genom Buzzador

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!