Ett veterinärbesök

I torsdags när vi kom hem så kom katten springande direkt och ville komma in.
Dock så började hon skrika högt när vi tog upp henne.
Det var hjärtskärande att höra henne skrika så jag började titta igenom henne för att se vart hon hade ont.
Jag kände på benen och det var inga problem och la henne sedan ner... då såg jag det. Ett 7-10 cm långt öppet sår rakt in i magen.

Jag började ringa veterinär för att komma in direkt. Hon opererades i fredags och jag tog hand om min lilla kisse hela fredags em när vi kom hem.
Hela helgen har hela familjen nu myst med vår lilla katt och tagit hand om henne. Hon får smärtstillande för värken och det känns redan som att hon har mindre ont nu...hoppas jag...

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!