Att ha haft fullt upp

Oj oj oj...fullt upp är bara förnamnet för vad jag har haft för mig. Under dessa månader som gått, när det varit tyst här från mig, så har jag både hunnit med att fira jul med familjen, nyår med härliga vänner och startat ett eget företag.

Jag jobbar fortfarande 100% på mitt jobb men har min lilla hobby som företag också. Jag har startat upp en konsultverksamhet där jag erbjuder företag hjälp med digital och social marknadsföring. Det kan vara allt från att göra inlägg (skriva, planera och hitta bilder) på sociala medier till att göra hemsidor till att sköta den digitala annonseringen på google eller sociala medier.

Såååå kul alltså...

Att kunna göra det som jag gillar att ha som hobby för andra är så roligt. Jag ger mig ju inte in i projekt som jag inte hinner med, både av respekt för mig och för mina kunder.

Är ni intresserade av mitt företag och se vad jag hittar på så hittar ni mig här:

Hemsida: www.awesomemedia.se
Instagram:www.instagram.com/awesome.media
Facebook:www.facebook.com/awesomemediase

Hoppas att ni hör av er som ni tror att jag kan hjälpa er och ert företag på vägen.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!