En födelsedagshelg

Nu har det varit helg igen. Den här helgen var det favorit i repris, vi var i Västervik. Min storasyster fyllde hela 40-år så det var dags för fest.

Jag gjorde en snygg presentkorg med massor med Fejalprodukter som hon har använt innan, för länge sen, men som jag vet att hon gillade. Temat i presenten var: Hemmaspa. :)

Inslagen present




















Hela lördagen la vi på att fixa i lokalen, handla kläder till syrrans barn och käka lite. Kvällen gick bra med både mat, dryck och dans. Jättekul! :)
Min syster och jag




















Min lilla prinsessa i sin galaklänning. :)




















Under festens gång, som var i en matsal på en skola, så gick larmet. Det visade sig att några av de vuxna hade gått upp för en trappa som var larmad. DÅ hände det grejjer kan jag säga. Först kom brandkåren, till barnens förtjusning.
Efter 10 minuter kom även polisen. En pikebuss full med poliser!! Eftersom det var en väldigt lugnt kväll i Västervik just den här lördagen så fick ungarna sitta i polisbilen och kolla på alla deras verktyg som dom hade i sina bälten. Det uppskattades massor av både oss vuxna och barn. Jag erbjöd dom kaffe och tårta men det kände dom inte var passande att gå in och fika. hi hi hi

Ungarna har fest i polisbilen




Polis, polis...
Vi träffade även barnens minsta kusin när vi var där, Liam. Underbar unge på 5 veckor. MYS! :)

Liam














Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!