En kväll med tjejerna

Igår kväll var vi 4 glada tjejer som cyklade ner till stan för det var restaurang besök som stod på schemat. Vi beslutade oss för att gå till ett bra ställe med goda köttbitar, Steakhouse, som har dom mest underbara köttbitarna till bästa pris.

Vissa av oss ville ha förrätt men då kom jag och en annan tjej på att vi ville minsann hellre ha fördrink. :) Så vi beställde in lite drinkar och jag valde min favorit: Strawberry daiquiri
Den var juvlig...helt otroligt god!

Strawberry daiquiri





















Till middag, för det behövde vi ju också, beställde jag in en 200 gr ryggbiff.

















Tyvärr är det som vanligt...att jag tycker jag får för lite mat. Hade velat ha fler potatisar för att bli mätt...men vad gör det när sällskapet är bra, vi skrattar och har det otroligt mysigt på uteserveringen med massor med annat folk.

Det får vi göra om snart igen tjejer! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!