En salig blandning

Igår var jag och hämtade mitt paket från Buzzador, där jag Buzzar om Cillit Bang. Ikväll är det bara hem och testa hur det här medlet står sig mot det som jag använder idag. Jag har en riktig utmaning för det. :)

Om du skulle vilja testa på medlet Cillit Bang - Kalk & Smuts så kan du hämta hem och skriva ut en rabattkupong här!
Väck med kalk & smuts




















Att vara med bilen till bilbesiktningen är ju så där kul alltså. Visst, vi har en relativt ny bil, men den börjar ändå bli till åren med lagningar och byte av delar. Inte kul faktiskt men det är ju en kostnad man får ta klart. :P Kanske dags att prata med mannen om att investera i en ny bil? :)
Bilbesiktningsmannen som tog hand om min bil var trevlig och lite små-prat-glad trots att klockan var endast 07:00 på morgonen. Trevligt tycker jag! 

Men hejja bilen!!! Den gick igenom utan en enda kommentar. :)
Vy från besöksoffan


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!