En skön träning

Herregud! Är man trött eller är man trött?!

Idag har det varit fullrulle hela dagen. Det är många känslor som farit genom min kropp, både positiva som negativa. På eftermiddagen var jag helt slut psykiskt. 

När klockan närmade sig hemgång var det bara att svida om och bege sig till Friskis & Svettis igen och ett nytt pass med cirkelgym. Jag var jätte trött när jag satte mig i bilen för att åka dit, jag ville bara trycka på "avboka" knappen och sen köra hem. Men icke...jag kunde ju inte lämna min bästa vännina här i livet i sticket.

Nu efteråt är jag sjukt nöjd med mig själv! Jag tycker ju att det är kul, därför är det bara att bita ihop och fortsätta gå dit. 

Nu blir det lite soffhäng och sen bingen. 
I morgon är en annan dag, bättre och lugnare (förhoppningsvis).

Simma lugnt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!