Att vara igång

Puh! Nu är jag äntligen där och äntligen igång. Herregud så bra det känns på nya jobbet! Jag har nog aldrig haft en så här bra känsla för ett jobb som jag har för mitt jobb på Ballingslöv.
Teamet som jag ska jobba med och alla de andra personer som jobbar på stället verkar helt grymma.

Jag är helt slut på kvällarna men det är det värt. :) Idag var vi i Malmö och hälsade på TopVisible som gick igenom sitt verktyg RankTrail med oss och som vi jobbar med. Ett toppen verktyg som underlättar när man ska plocka fram sökord och där man ser vart man ligger med sin landningssida i förhållande till sökordet.

Har du ett företag och är intresserad av att få ta del av TopVisibles kunskaper kring SEO, Adwords mm så tycker jag att ni ska besöka deras hemsidan, www.topvisible.se

Nu är det dags att knyta sig för dagen så jag säger: God natt!


Kommentarer

Unknown sa…
Kikar in och säger hej :-D
www.minstorafamilj.se
Hej! Trevligt att du tittade in. :)

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!