Nytt år och nytt jobb

Gott nytt 2016!!

Julen och nyåret har varit lugn och avslappnad, lång ledighet ligger bakom mig och jag har aldrig känt mig så lugn som nu.
Vi var hemma på julen och firade vi i familjen. Lugnt, mysigt och busigt. :)
Nyår firade vi med de bästa som finns, våra underbara vänner Maria o Andreas och deras barn.
Vi hade 3 rätters, bubbel och tiden gick alldeles för fort. Kan ha att göra med att vi spelade brädspel och tiden bara flög iväg. Man kan ju faktiskt äta efterrätt efter 12 slaget också. Ha ha ha...

Om 1 vecka kommer jag börja på ett jobb! Va, säger säkert några av er...du bytte ju jobb nyss. Japp, det gjorde jag men jag har inte känt mig hemma där riktigt. Ordning och reda är viktigt för mig och det måste jag försöka hitta i ett nytt jobb tänkte jag, och så fick det bli.

En lördag satt jag och googlade runt lite och då såg jag ett jobb som skulle vara perfekt för mig; digitalmarknadsförare på Köks- och badrumsföretaget Ballingslöv.
Jag sökte och JAG FICK DET! Jag är helt i chock men så sjukt glad över att få komma till ett stort och etablerat företag som Ballingslöv med rutiner, bestämmelser och frihet under ansvar. Jag ser också fram emot att jag får jobba med ett så sjukt roligt jobb som digitalmarknadsförare. Det har jag jobbat spm innan men på ett mindre företag. Wii, sååå kul!

Jag läääängtar! 2016 kommer bli mitt år!

www.ballingslov.se




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!