Att vara en buzzador

Att vara en buzzador är ju otroligt roligt. Man hjälper företag att testa produkter och även prata med sina kompisar om produkten. Oftast får man produkt till sig själv och generöst med "prover" att dela ut till sina vänner som man vill ska testa produkten.

Man anmäler sig på buzzadors hemsida, www.buzzador.se, och får då med jämna mellanrum erbjudande om att vara med i olika kampanjer. När mailet kommer får man gå in och anmäla om man skulle vilja vara med och buzza en produkt. Tackar man JA så får man vänta och se om man blir uttagen. Dom har ju ett maxantal som får vara med och testa.
Är man en av dom som blir uttagen så får man ett mail där det står vad man ska göra…efter någon vecka kommer grejerna på posten att hämta ut. SEN är det bara att sätta igång och buzza. :)

Nu är jag buzzador för TVÅ produkter. Dessa produkter är några som jag verkligen gillar och som jag kan prata mycket bra för. :)

Vanish fläckborttagningsmedel
Jag vet inte hur man klarade sig utan Vanish innan. Jag har ju 2 barn + att jag själv är den värsta slabbaren som finns. Vi behöver verkligen ha Vanish hemma!
Vanish använder du genom att antingen tillsätta i tvättmedlet, ha lite medel + vatten på själva fläcken och gno in med skopan eller så kan du spraya med sprayet som finns att köpa (Vanish fläckborttagningsspray)



















Dove Intensive Repair - Intensivbalsam
Vilken skillnad det blev när jag började använda intensivbalsamet istället för mitt vanliga balsam. Stor skillnad! Jag är även nyklippt så jag känner att när man har varit hos frissan och ska tvätta håret dagen efter så känns det ju fantastiskt men man har ju faktiskt inte deras produkter som dom har hemma. Det här Intensivbalsamet gör att det känns som om du har det!

Jag rekommenderar verkligen DIG att testa produkten. Jag kan garantera att du gillar det! Några av mina jobbarkompisar har nu blivit utrustade med varsitt prov och jag är säker på att dom kommer gilla det lika mycket som jag gör.















Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!