Julgalan 2013 - att ha dansat med Agnes på scenen

I fredags blev vi bjudna av jobbet att gå på Julgalan i Kristianstad arena. Det är ett super startfält som är med där. Exempelvis Agnes, Darin, Brolle och Andreas Jonsson.
Bra mat och bra musik gjorde att vi hade det väldigt trevligt tillsammans.

Efter att showen hållit på ett tag så går Agnes ut på scenen och börjar sjunga "Allt ljus på mig". När hon gör det så går hon ner från scenen och börjar skrida ner för gången. Där sitter jag och tjoar och dansar på min plats…vad händer då???? Jo, Agnes pekar på mig och menar på att jag ska med henne upp på scenen. Herregud!!!! Vilken rolig grej! Klart jag hänger med upp! :) Först lite tvekande men sen skitglad! Vi går upp på scenen och dansar till resten av låten, sen ger hon mig en kram och säger: Det där gick ju bra.
Jag sa lite snabbt att jag tycker hon är en super duktig artist och sen går jag ner från scenen igen.

OH MY GOOD - det trodde jag aldrig.

Tyvärr så har jag bara ganska dåliga bilder från det här så om det är någon som har bättre och kan ge mig så blir jag glad. :)
Skicka då till: ullisandersson75@gmail.com

Film från när hon plockar upp mig på scenen
































Kommentarer

Malin sa…
Hi hi! Vilken kul grej! Va modig du är :)
Åh, Malin, det tror jag säkert du också hade gjort! :) Jag tänkte inte så mycket, det gick så snabbt med allting. Skit kul var det i alla fall! :)

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!