Dagen B

Dagen som jag har puttat framför mig och hoppats på bara skulle vara på låtsas har kommit ifatt mig.
Det är bara 1 dag kvar tills mitt hjärta och min ångest kommer att skrika ut sin sorg inombords. Vi ska begrava min lillasyster.
Hur jag ska orka med...hur min familj ska orka med det här vet jag inte.

Min lillasyster Ninni blev 30 år. Hon hade hela livet framför sig. Helt orättvist valde någon högre makt att det var dags för henne att bli en ängel istället.

Ovissheten över vad som hände med hennes kropp den där natten i början på april är jobbig. Vi inväntar obduktionsrapporten för att kunna lägga ihop pusselbitar eller helt få klarhet.

Det här kommer att bli det jobbigaste som jag någonsin varit med om hittills i mitt liv.

Ta tillvara på tiden ni har med varandra...i morgon kan det vara försent...

Kram ❤️

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!