Helgens underbara tid

Den här helgen har varit helt underbar! Igår skulle mannen och sonen på bio så dottern ville att hon och jag skulle hitta på något - självklart tyckte jag!
Vi cyklade till en lekplats lite längre bort och hade med oss fikakorgen.

Vi lekte tillsammans och åkte linbana i massor. Hur kul som helst! :)

När vi kom hem åkte dottern in i duschen och sedan tittade vi på "Den gode dinosaurien". Bra, sorgsen och lite läskig var den.

Idag blev jag väckt med en frukost på sängen, gjord av dottern. Underbara unge! Efter det tig vi en runda på stan, hela familjen. Vi handlade lite och köpte med oss go-fika hem. Väl hemma fikade vi i värmen på altanen och därefter åkte grillen igång.
Nu är jag mätt och glad på kärlek och mat.
Tack underbara familj för att ni finns! Jag älskar er!

Bilder från gårdagens utflykt:

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!